Free like a bird - Angry like a cow

Imorgon är det måndag, vilket innebär en ledig dag för oss på pitholm.
Okej, vi måste göra nånting för att tjäna ihop 50 kronor som vi sen ska ge till operation dagsverke.
Min syster ska dammsuga huset, och jag ska skura. Nice, jag hatar att dammsuga, det finns inget som får mig på sämre humör än det, så det var ju tur att jag slapp det.
Seriöst, jag hatar det, blir hela tiden arg på att den fastnar överallt och att inte slangen räcker till.. Åh, jag blir arg bara jag tänker på det.
Dammsugarna måste ha nånting emot mig, speciellt mammas, man måste till och med snurra sladden runt den när man är klar! Som att man inte redan är nog arg vid det laget!
Nää, snälla mamma, köp en ny dammsugare innan den gamla förstört nånting mer. aa, men det var inte mitt fel, dammsugaren fastnade och jag blev arg, alltså var det den som började!
Sen får man hörselskada av det pipande ljudet den ger ifrån sig, hata hata hata....

Nej nu blir jag på dåligt humör, ska lägga mig och läsa 2:a boken av gossip girl, läste hela 1:a igår... Så går det när man är sjuk och har tråkigt.
Ska ringa Daniel kring 11 också.

Och du min älskade prinsessa! Jag älskar dig mer än allt på denna jord!
Du ska veta hur mycket du betyder för mig Daniel, du är min bästa vän! Jag älskar dig !

Kommentarer
Anna

Jag håller med! Hatar damsugare!!!!



2008-05-12 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0