problem med magen

Hej och sorry för dålig uppdatering, jag vet att ni älskar att följa mitt såå spännande liv.

Aja, har haft problem med magen sen måndagkväll, och under natten for jag in till akuten. Visste inte vad jag skulle ta mig till, jag ville sova, men det gjorde för ont, jag kunde varken sitta eller ligga ner, så jag kände mig helt panikslagen, visste inte vart jag skulle ta vägen, hade så jävla ont i magen! Tillslut skjutsade Daniel mig till akuten där dom tog blodprov och kände på min mage.
Läkaren ville att jag skulle stanna på observation, men då var dom tvungen att skicka mig till sunderbyn (Boden), och det ville jag inte med tanke på att jag bor så pass nära. Så då skulle jag i stället fara hem och sen återkomma på morgonen, eller om jag fick mer ont i magen, klockan var väl kring 2 när vi for till akuten, och vi kom kanske hem kring 4, halv 5, ingen aning.
Vaknade klockan 9 av att det gjorde ont i magen, så då for vi till akuten igen. Där fick jag ligga och vänta på läkaren i 40 minuter innan han kom in och kände på magen. Han sa att det var min tjocktarm som krånglade, och att det kanske skulle gå över om ett par dagar om jag höll mig till flytande föda.

Nu mår jag bra, har börjat äta igen så jag hoppas jag får slippa värken framöver. Ska slänga mig i duschen nu, sen ska jag hem till Daniel.

Kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :)

det går allt!

gör du då?



Blogg: http://magiskaminnen.blogg.se/
2009-04-17 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0