Glad alla hjärtans dag!

Hoppas alla överlevde fredagen den 13 och får uppleva en kväll med sina nära och kära.

Det är är min första alla hjärtans dag som jag får fira tillsammans med Daniel.
Alla andra år har man bara kunnat ringa "ehh.. glad alla hjärtans dag eller nått" medan man har sett alla andra få gå och hålla sina pojkvänner i handen, vi träffade inte varandra på 2-3 månader ibland, och att då inte kunna få vara med han på den här dagen sved väldigt hårt.
I år har min önskan äntligen slått in, och jag ligger här i min älsklings säng och vi ska snart se film.

Hoppas ni får en jättetrevlig kväll, vare sig ni är med pojk-flickvänner/ vänner / familj.
För det är kärleken som räknas, eller hur?

Hur har ni firat eran alla hjärnas dag?
Jag och Daniel har ätit god mat, myst och sett film..

Kommentarer
stina

kärlek är en myt.



2009-02-15 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0