Fredag

Ojoj, länge sen jag uppdaterade, men jag har varit lite upptagen, samt sjuk.

Igår så for jag på skolan och träffade skolsköterskan angående möglet som kanske är orsaken till att mina eksem aldrig försvinner. Dom skulle höra av sig när hon pratat med skolläkaren i alla fall.
Efter det traskade jag hem till Daniel, pratade med hans mamma ett tag, sen åt vi lunch, stekt palt bjöd jag henne på eftersom hon aldrig ätit det tidigare.
Hon var fast beslutad om att hon inte tyckte om det, men det slutade med att vi fick steka upp mer, alla älskar palt ;)

Efter vi ätit blev jag så himla trött att jag la mig och sov några timmar, och visst är det himla skönt att sova middag precis som när man var liten!?
Kring fyra begav vi oss hem till min mamma där daniels mamma bjöd oss på middag, en jättegod kycklinggryta med pasta.

Kvällen slutade hemma hos Camilla med mys framför tvn.

Jättetrevlig dag hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0