Fredag/Lördag


GISSA BAJSET!
Här kommer en läsarfråga:
Vem har bajsat detta? :O


Hejhej

Idag har jag jobbat, dock så kände jag mig inte speciellt frisk, så min chef skickade hem mig klockan 2.
Är jätteförkyld och känner mig febrig, så typiskt nu såhär till helgen och allt..

Detta ska dock inte få stoppa mig, jag har inte tid att vara sjuk.
Ikväll blir det lasergame med vännerna, och jag kommer självklart att vinna! hahah;)
Nejdå, men jag känner ändå att jag är lite haj på det, fast det var ett tag sen så vi får väl se hur det går..

Igår for jag och Daniel hem till Camilla och såg film med henne, Linus och Anna. Vilken film kan jag berätta sen så får ni ett omdöme också.
När filmen var slut märkte jag att jag tappat en chokladbit i Camillas säng (FÖRLÅT!) som smält och såg ut som bajs.
Typiskt mig, såklart.
Efter chokladen så råkade jag välta ut drickan på hennes matta (FÖRLÅT!) så den blev helt röd.
Usch, jag är en hemsk människa..


Dock så tyckte jag iallafall att jag var snygg i håret. Det är så fint med lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0