Lasergame

Igår var jag och spelade lasergame med tha gang.
Innan var vi hemma hos Anna och spelade "Med andra ord" Jag och Linus höll på att vinna, men alla snodde pluppar från oss ...
Kring halv 10 for vi in till stan, jag skulle köpa godis och Daniel skulle hämta sina skor.
När jag stod i kön och skulle betala mitt godis så kände jag nånting falla på min hand. TUR att jag kollade vad det var.
För i en liten cola-kyl som stod framför mig så låg chippet från mitt kort i botten.
Killen som jobbade där limmade i alla fall fast det, och än så länge sitter det kvar.

Inte nog med det!
Klockan var 21.50, och vi skulle precis hoppa in i bilen för att fara och spela lasergame. Startade den?
Nejnej, batteriet var dött, det gick inte ens att putta igång den.
Det var bara till att börja springa, för lokalen låg ungefär 10 minuter ifrån, men problemet var bara att vi endast hade 7 min på oss att gå dit.

Trots detta så hade vi jätteroligt, och jag måste bara påpeka att jag kom 2a första matchen, och 3a dom två sista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0