NEJ, det är ingen finne!

Ehm, nu mina vänner ska ni få ett bevis på min klantighet.
Spana in bulan!

 


Igår på jobbet skulle jag fixa våran stereo som vi har stående i ett litet rum. Jag står på en stol och fixade och hade mig och skulle till att luta mig ut genom dörröppningen och lyssna om det lät någonting.
BANG! Rätt in i dörrkarmen! Och inte lite hårt jag slog mig, aa ni ser ju bulan...

Jag kunde inte "le" med ögonen på hela dagen för då gjorde det jätteont.
Den röda pricken i mitten är ingen finne bara för att förtydliga, det var där jag stötte i kanten.

Pappa sa direkt efter jag kom hem från jobbet igår:
- Carro, du har en jättestor finne i pannan!
- Det är INGEN FINNE!

Men jag kan hålla med om att det ser ut som det. Kunderna måste ju haft nånting att titta på igår i alla fall, för den var ännu större precis efter jag slog mig...

Kommentarer
cg

Hahahaah xD Typiskt dig Carro!! xD



Blogg: http://camiillagrahn.blogg.se/
2009-03-06 @ 00:06:54
Angelicaa

Hahaha, det ser verkligen ut som en finne!



Blogg: http://killerduck.blogg.se/
2009-03-06 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0