Puls

Vet ni?
- Jag har klippt mig!

Gick upp kring 12 imorse och skyndade iväg på Puls och frågade om dom hade nån ledig tid.
Dock blev jag lite besviken när jag såg vilken frissa som jobbade, men jag bokade ialla fall.
Medan jag väntade så gick jag på Wayne's och åt frukost, scones och apple crush, pappa kom också och satt sig med mig ett tag.
När tiden var inne så traskade jag, lite missnöjt, till frissan men fick då se min favorit frissa sitta där istället! Oj vad glad jag blev!

Jag har inte klippt så mycket, mina slitna toppar, luggen fick offra några cm, och sen klippte jag upp det ganska mycket.
Men jag är nöjd!

Nu ska jag käka middag..

Kommentarer
MALIN

Härligt, skulle också behöva klippa mej =)



Blogg: http://haschplanta.blogg.se/
2009-03-29 @ 18:00:31
Adam

Inte lika c00lt som mig, färgade om och klippte mig kl 9 på fredagen. Deru!



2009-03-30 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0