Godkväll

Har inte gjort speciellt mycket vettigt idag. Vi hade nkB-prov på skolan som vi spikade, tror jag. Sen blev det en sväng på stan med Lilo. Köpte ett par byxor och en halsduk. Har supit bort alla mina svarta tub-halsdukar så jag var tvungen köpa en ny.

Tänkte cykla hem men jag fick inte upp låset så då gick jag på ica och köpte fika istället. Fan, det rimmade. Gick till Richard i blåsten och bjöd honom på en bulle sen kom pappa och hämtade mig. Maxmat och sen har jag varit hos Lilo resten av kvällen. Vi såg 127 hours. Förstår inte hur alla kan tycka den var världelös. Så dålig var den inte, kan förstå att den kan tyckas vara lite långtråkig men den är ändå based on a true story så man kan inte göra den mycket mer spännande än vad den är. Helt okej.

Tänkte lägga mig och sova nu, Julia fyller år imorgon så vi ska hem till pappa och fika.

Man behöver inte alltid vara så jävla seriös


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0