Brännbollsyran, 2012

Befann mig som sagt i Umeå i helgen. Blev upphämtad av Petters föräldrar runt åtta och kring tolv var jag framme i ett 25-gradigt varmt Umeå.  Efter jag handlat på systemet och köpt förköp sprang jag in på hm och köpte ett par shorts då de enda byxorna jag hade med mig var ett par jeans. 

Tog bussen till Liljansberget för att bosätta mig hos Johanna. Det bjöds på pannkakor med sylt och grädde innan vi gick iväg till ängarna för att se brännboll. Det började spöregna precis när vi kom dit så mina nyinköpta shorts gjorde ingen nytta alls. Jag frös ihjäl. Lyckades hamna i tidningen också! Vi gick hem efter någon timme i regnet och gjorde oss färdig för fest istället. Fysikgränd och sen Corona med Jannie. Gick hem i kylan klockan 3 på natten med död mobil och upptäckte att jag var utelåst. Det fixade sig tillslut och jag fick komma in i värmen. 

Lördag gick vi och åt lunch på stan, såg finalerna i brännboll och gick ut på TC. Hade en sjukt rolig kväll som slutade med cheeseburgare från McDonalds och övernattning hos Jannie. 

Söndagen blev blåbärsmjukglass, cheeseburgare och shopping med Jannie, sen tog jag bussen hem till Piteå och min älskade pojkvän som väntade på mig hemma. 

Hahaha, dubbeltoalett på damernas inne på TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0