Jagad av får och pastasås

Idag har jag varit produktiv för första gången sedan i lördags. Har legat i feber de två senaste dagarna. Välkommen tillbaka till mig själv! 

Vaknade av en mardröm idag, blev jagad av får lika stora som kor. De stångade mig över ett staket och sprang efter mig. Det var faktiskt riktigt obehagligt och det tvingade mig att kliva upp vid nio. Såg lite Paradise Hotel innan jag gjorde en pastasallad till lunch. Pappa ringde och vi tog en sväng på stan för att handla lite nya kläder till honom, lämna tillbaka ett par shorts åt mig själv och sedan gick jag hem för att diska och städa undan lite innan Richard kom hem från jobbet. 

Vi hade absolut ingen mat hemma idag så jag kokade spaghetti och gjorde världens godaste pastasås till det av det lilla som fanns hemma. Jag älskar pastasåser av alla de slag och brukar göra lite olika, men denna blev en riktig succé! Det blev lite utav en het tomatsås typ.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0