-Fredag-

Var och åt med Anna, Sofie och Malin på nån pizzeria igår. Åt en kycklingrulle, grymt gott måste jag säga!
Sen for jag till Sofie och "hjälpte" henne med sitt hår, skulle göra nån kinesfrilla, blev skitsnyggt, men ärtan sofie blir aldrig nöjd och tog ut alltihop och gjorde det själv, "kan själv" typ. haha, förlåt sofie ^^
Sen såg vi lite på talang, sjuk unge som spelade piano, shit, han var hemsk! Fattar inte hur man når med små prinskorvar till fingrar, otroligt.
Sen så gjorde jag inte så mkt mer, såg på film med pappa. Minns dock inte vad den heter, var någon med brad pitt, han var typ rånare förr i världen. bröderna james tror jag dom hette. Den var ganska seg eftersom jag var trött, annars var den bra.
image38

Just ja, köpte ett par mini shorts på cubus för 70 spänn, värsta fyndet juh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0