Godmorgon!

Godmorgon eller nått

Vaknade iof halv 1, men sitter fortfarande i pyjamas, så då antar jag att det blir godmorgon?

Anyway,  ska ta och börja göra mig iordning snart, ska snart till stan och handla inför kvällens grillkväll!
Vi kommer äta hur mycket gott som helst, först marinerade grillspett med diverse pålägg, och rotsaker i ugn (typ potatis, morötter, lök mm) och sen nån god sallad till det, smaskens!
Senare ska vi sätta oss ute och grilla marshmallows, korv, pinnbröd och annat gott, guuud vad jag längtar!
Kastar kanske in nå bilder imorgon, för jag ska sova över hos anna också, dels så att mina föräldrar slipper hämta mig 1 på natten och dels för att det är jättekul!

Nää, nu ska jag ta och klä på mig och så
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0