Lyckad kväll

Vi hade oerhört roligt igår på grillkvällen, maten blev jättegod, och jag vet inte hur mycket vitlök jag har ätit, tur att min pojkvän slipper känna doften ialla fall.
Jag blev nån sorts "grillmästare" så jag fick så och grilla allas spett och korvar samt sköta elden. menmen, det blev då gott som tur var.
Har ingen usb-sladd med mig till mamma, men jag ska nog fara och hämta den ikväll, så då får alla se lite bilder.
Godaste under kvällen måse ändå ha varit marshmallowsen, guud så gott det är när man får en lite gyllenbrun yta, och så är dom alldeles mjuka i mitten. MUMS, smakar typ sockervadd.
Lite senare gick vi ut och gick, det var gode blött, men vi hade kul ändå. Vi gick till en skola och bildade en kör, och mitt i "tänd ett ljus" så stannade en bil full med fulla killar på vägen, vi ropade hej och dom hälsade glatt tillbaka. Men sen så svängde dom in på gångvägen och började köra mot oss där vi stod, och chicken som alla är började hälften att springa iväg, grattis, där stod jag kvar helt själv, så jag kunde inte annat göra än att springa efter.
Killarna tyckte det var jättekul att köra efter oss, så det gjorde dom ett bra tag. Nu til det roliga, vi skulle gena över en tomt, och eftersom vi då bor där det finns snö, och inte lite heller, vad kan det va där vi sprang, 1m kanske. i alla fall, så tappade anna skon under snön, och hittade den inte, vi började gräva och leta, men vi hittade inte den:P Sen så öppnade ägaren av huset dörren, och bad oss att vara tysta, men när han fick höra vad vi gjorde började han skratta och sa att vi fick låna spaden. Men vi hittade den inte ändå.. Så då gav vi upp. Anna fick låna en vante att he på foten , och sen gick vi hem.

I morse gick vi tillbaka och letade mer, och vi hittade den faktiskt, anna blev jätteglad över sin frusna klump och sen gick vi hem.

Tack så mkt till alla som var med igår och skapade en lyckad kväll

pusshej

Kommentarer
Olivia

Hehe, you're welcome ;D



Blogg: http://lucesolare.blogg.se
2008-04-07 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0