Nu börjar jag snart..

Nu snart är det vecka 16, vilket innebär att jag ska komma igång med att träna.
Har 5 veckors gymkort, och det räcker alltså till vecka 21, vilket är perfekt eftersom jag ska börja ut och sprina 2-3 dagar i veckan plus då gymma minst 3 dagar varje vecka.
Sen ska jag också börja äta nyttigare, hejdå godis och kakor som jag i stort sett är beroende av, och välkommen frukt och grönt! Jag äter ändå ganska mycket sånt nu, varje dag faktiskt. Men jag ska tjata på mamma att ha det till varje middag.
Shit, jag kommer bli vältränad, vilket behövs, och just ja, jag har 5 gratis träningar också, ska prova på body jam hade jag tänkt. Har hört att det är riktigt roligt!

v 16 drar allt igång, och för er som känner mig, ni vet hur jag är, så lycka mig till, för det kommer att bli riktigt svårt för mig utan socker.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0