StepIn

Hejhej
Hemma från Tärnaby, sen snart en vecka ungefär, skriver lite mer om det sen..

Har varit och tränat på StepIn idag med Camilla och Anna, härligt, skönt att få komma igång igen, som sagt vecka 16, och jag höll mitt löfte ;)
Fikandet har också blivit bättre, förut fikade jag nästan varje dag, nu kan det bli 1-2 gånger i veckan, och godis en dag. Går sakta men säkert framåt, förhoppningsvis lägger jag av helt, men det är lite svårt eftersom jag jobbar på Wayne's och vi är typ "tvugna" att smaka allt som vi säljer. menmen, jobb är en annan sak.
Ialla fall, vi tränade i nästan två timmar, tog det ganska lugnt idag eftersom jag fick mitt schema igår, och det är första gången jag provar det. Jag och Pills tog oss dock friheten att prova en massa olika maskiner, och blandade friskt.  Menmen, kul var det, speciellt pilatesbollarna, höll på att ramla hela tiden.. Funderar på att köpa en så jag kan träna hemma, himla bra träning faktiskt!
Vi har gjort upp ett schema jag Camilla och Anna:

Torsdag: Springa på band
Fredag: Styrke på morgonen innan skolan (vi börjar 10.10)
Lördag: Springa
Söndag: Gym(?) Prova på Body jam

den ni ;D

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0