Tisdag

Hej och hallå
Har varit på stan med Camilla, Ida, Anna och Jessica, och sen kom en massa pojkvänner och vänner.

Sitter här och är saaatans trött, vet inte ens varför jag skriver, vill mer än allt gå och lägga mig.. men icket.
Imorrn är det valborgs, blir en rätt lugn kväll, vi ska grilla och sånt.
Blir nog hemma hos mig, fast päronen kommer hem kring 12, så då beger vi väl oss till nån annan. Förhoppningsvis..

Tänkte lägga in en skitkul film på ida där hon åker en liten elmoped. Skitasöt.

Var på stan tidigare idag också, köpte mig trosor, dom var jättesöta, ser ut som barntrosor, rosa med en massa hello kitty tryck. göllit

nä, nu ska jag sova.. och så får jag inte glömma att ladda batterierna till kameran så jag har det till imorrn.

Skulle vara gott med toast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0