Torsdag

hejhej, sitter och pluggar och har ÄNTLIGEN fått tillbaka mitt internet efter två dagar, förklaringen? Jo, pappa blev sur på mig för ingenting, och jag blev sur tillbaka, behöver jag säga mer ?:P
Iallafall, uppsatsen går väl sådär, har kanske skrivit en a4, inte så mkt, eftersom det ska vara minst två, men då har jag inte skrivit reflektioner än, och det brukar bli ett x-antal sidor.
Sen fick jag veta att vi har fysikprov på måndag också, känns sådär halvkul eftersom jag fattar ingenting utav det.
När jag ändå håller på att klaga, kan jag meddela att jag har olämnat in ett författarporträtt som skulle ha varit inne förra veckan, undviker min lärare så gott det går på skolan så hon inte ska tjata på mig, där rök mitt mvg i svenska.... great!
Aja, och sen då? jo, just ja, jag har kommit in på naturvetenskap på strömbacka, grattis till mig :) nejdå, alla som sökte in på natur kom in, så jag har väl inget att skryta med direkt. men kul ändå..
Nej, nu ska jag fortsätta plugga
hejs

image36
bild tagen av mig själv :)

jag måst vara söligare än en snigel.....

Kommentarer
pappa

Älskar dig ändå... :-)


Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0