Dålig uppdatering

Förlåt, men jag gör en massa på dagarna så jag har inte "tid" att blogga. + att åskan gick halva dagen, så jag vågade inte ha datorn på.

Jag och Camilla bakade kladdkaka idag, men inte vilka som helst utan vi hällde smeten i kakformar och hällde i mashmallows, fatta gott det blev. När vi var klara med bakandet kom Stina, lagom i tid till att äta upp våra "bullar". Jaja, vi orkade ändå inte mer än 4 var, så det blev några över till henne. Sen kom Ida också för att se SATC, hon gillade också våra bullar! Camilla, vi är BÄST!
Iallafall, vi satt där och hade det mysigt i soffan, såg SATC och åt slisk. Riktigt mysigt, Anna, bli frisk snart din lilla gris så du kan komma och mysa med oss.
Funderar även på att fara till Lulekalaset med Stina, hon har ingen att gå med och hon vill så gärna se Lars Winnerbäck. Tänkte att jag skulle vara snäll och offra mig lite, med tanke på att jag ändå träffar henne så sällan. Stockholmarn...

Nu ska jag prata  med min älskling i telefon, sov så gott allesammans, ses imorrn! (Idag med andra ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0