Hemma

Äntligen hemma efter att ha jobbat hela dagen, eller okej, jag började 3.
Den här dagen var faktiskt rätt annorlunda, jag har fått lära upp en ny tjej på jobbet. Känns rätt kul faktiskt, vet inte alls hur gammal hon är, men runt 20. Så jag känner mig som en liten plutt..
Nejdå, men kul att hon anställer ny personal, med tanke på att, ialla fall jag och en till tjej, inte kommer jobba så värst mycket nu när skolan börjar.
Jag kommer nog jobba varannan helg eller något sådant, för jag vill lära känna min nya klass och komma igång med allt innan jag börjar jobba.
Kommer min chef aldrig gå med på, men som sagt, för mig går skolan före jobbet, så isåfall kommer jag söka jobb nån annan stans, kanske på cafét ovanför ;) hahaha, nej skulle aldrig hända...
Men med tanke på att jag jobbat nästan ett år på café, måste man ju ganska lätt kunna få jobb på liknande ställen. Jag har kassavana, jag är väl lite halft barista, van med kunder och stress, men vad vet jag...

Nu ska jag ialla fall ta och packa, tryckte nyss i mig en pizzabit och en fanta, så nu är jag redo att fara till mammsen.
Just ja, måste ringa vårdcentralen (stammisvarning än en gång) på grund av min tå, har haft nageltrång för typ 3 veckor sen, och nu ser min tå inte bra ut, infekterad typ.. Ringde dit idag, men då hade dom inga tider.. lär gå upp typ 9 imorrn och ringa...
Jaja, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0