I can't help it

HAHAHA, just det, jag var hemma hos daniel efter skolan.
Iaf, där ligger vi i hans säng och jag håller om honom. Då luktar jag på hans hals (han hade nämligen på sig samma parfym som han hade när vi träffades första gången) och sen får jag för mig att säga:

"Åhhh, om man blundar så känns det som första gången vi träffades, för det är samma blåa färg på tapeterna också"

Förstår ni ironin? Daniel höll på att skratta ihjäl sig, "om man blundar så ser man dom blåa tapeterna" Aaa, jag kan ha mina dagar, det kanske inte är så roligt för er, men det är väl våran humor eller nått.
Men det var helt sjukt, han luktade likadant, tapeterna var samma och vi låg på samma sätt som för nästan exakt två år sedan. (Jag är allergisk mot hans parfym, därför kan han aldrig ha den på sig)

Åhh, det var som så mysigt.

Men nu måste jag fara dit igen så det inte blir så sent :P Vi ska äta taco burger på max också ;)

Kommentarer
Olivia

bra, tack för påminnelsen ;)



Blogg: http://lucesolare.blogg.se/
2008-08-28 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0