I don't do mornings

hejhej, tänkte snabb-blogga lite innan jag far.

Tro det eller ej, Caroline var uppe kvart över 6! Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle orka upp, men ojojoj... Hade till och med mardrömmar om att jag skulle försova mig, vaknade i panik kring 5 nångång "JÄVLAR JAG HAR FÖRSOVIT MIG" började ta på mig tröjan, sen insåg jag att det var kl 6 jag skulle upp, inte 5.. Jag är helt virrig när jag är nyvaken.
En gång när jag låg och pluggade i sängen råkade jag somna i boken, rätt som det var ringde daniel på min mobil, då såg jag på min vägg-klocka att klockan var 10:
-Daniel, jag hinner inte prata nu, jag måste ju göra mig färdig!
- Va?
- Ja, jag måste göra mig fördig, jag ska på skolan!
- Men Carro.....
- Inte nu, jag måste göra mig fördig, jag ringer dig sen!
- Carro klockan är 10 på kvällen!


Ehm, ja, som sagt, virrhöna. Det är inte enda gången det har hänt heller..

Aja, Sandras mamma kommer och hämtar mig om några minuter, så jag ska ta och borsta tänderna. Ha en trevlig dag, det ska jag ha iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0