Morgonmänniska ?

Dåså, min dagliga uppdatering gick ju bra... Bloggade ingenting igår om jag minns rätt?

Ialla fall, jobbade igår, 9 h, 30 min rast... kuuul, jag hade något ont i fötterna när jag kom hem, speciellt i min stackars stortå.
Just ja, på tal om den, skulle ha farit in till vårdcentralen och kollat upp den, men seg som jag är ringde jag inte först 9 på morgonen, och då fanns det bara tid kring 2. Typiskt, jobbade ju då..

Skulle gå upp tidigt idag istället och ringa var det tänkt. Ställde klockan på 7, för jag skulle ringa dit klockan 8.
Och vad skulle jag då göra i en timme frågar ni.. Jo, jag var ju tvungen att göra mig färdig inför jobbet, eftersom jag började 9.30 skulle jag inte ha tid att först fara till vårdcentralen sen hem och göra mig färdig och sen till jobbet, ja ni fattar.
Jag är en riktigt morgontrött jäkel som hellre ligger kvar en halvtimme extra, eller helst inte går upp alls så tidigt på mornarna, så vad gjorde jag då? Gick jag upp eller låg jag kvar? (det var 19º i huset så jag vägrade gå upp från mitt varma bo)

Min tå ser alltså rent förjävlig ut om jag får säga det själv, ska ta mig i kragen imorgon och pallra mig upp!

Nu ska jag ta och byta kläder, sitter fortfarande i jobbarkläderna, så jag fryser rätt mycket.. Blir mjukisar och en tjocktröja som vanligt ;)


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0