Nämen titta!

Carro är uppe !
Det trodde ni inte va!? Här sitter jag, nyduschad, sminkad och påklädd klockan kvart över 8 på morgonen! Steg faktiskt upp kvart över 7, men klar är jag iaf!

Ringde till vårdcentralen prick 8, eller nån minut före också, men då hade dom stängt.
Fick en uppringningstid 25 över, fattar inte varför så sent, men jaja nån annan var väl snabbare.
Jag hoppas jag får tid typ kvart i 9, annars hinner jag inte, isåfall ska jag fråga om dom har tid kring 3, och gå från jobbet då.

Min chef kan väl inte säga nej till att jag måste träffa en läkare? Man måste väl kunna sjukskriva sig?
Hade tänkt smita ifrån 2 minuter också för att boka en klipptid, men det lär väl aldrig hända, frissan är dock 10m bort, så det borde ju gå fort... Kan säga att jag ska gå och kissa, och istället boka klipptid, gud vad smart!

Jag kommer vara sjukt trött ikväll, hoppas jag inte börjar tidigt imorgon, skulle vara skönt att få sova ut lite, i alla fall till 10.

Nej, om jag ska ta och byta byxor, måste ha mina jobb-byxor på mig nämligen...
Men ni får ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0