Nyklippt och fin

Har tagit mig modet att klippa mig, trots att jag inte hade någon aning om vad jag skulle göra.

- Hur vill du ha det?
- Ehh, jaa, joo, jag vill ha kvar längden och klippa min lugg kortare..
- Okej!

Tur att jag alltid klipper mig hos samma frissa, det är bara henne jag blivit nöjd hos, 4 ggr i rad har jag klippt mig hos henne, och blivit nöjd kund varje gång. Inte illa faktiskt ;)
Mia heter hon och jobbar på PAUS / PULS, och det bästa av allt, jag får 15% rabatt när jag klipper mig, den ni ;)

Så, jag kanske ska förklara hur det ser ut: Jo, jag klippte sne-lugg, ungefär som jag haft tidigare, och sen så klippte jag upp det lite grann och toppade igenom hela håret. Såå, ingen stor förändring, men trivs så bra i den här frillan.
Nu återstår bara färgen, ingenaning vad jag vill ha, dock så kom slingorna jag gjorde för x-antal månader sen fram, så det blev rätt fint ändå, jag kanske bara ska låta det vara så här? Vi får se.

åhh, älskar när man är nyklippt, det är så mjukt och skönt, nån som håller med?

Nej, nu ska jag ta och byta kläder, sitter här i jobbarkläderna.
Just ja, Daniel kommer ju ikväll, så jag måste städa mitt rum också, det är inte så fint där just nu...

Nu ska jag äta nånting, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Olivia

sv: jag är finalist i en fototävling där man kan vinna en resa till st barts :)



jo, jag ska till stockholm på onsdag.

hoppas håret blev bra :D



Blogg: http://lucesolare.blogg.se/
2008-08-09 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0