Som aldrig förr

Jag tror aldrig jag duschat så snabbt i hela mitt liv.. Eftersom vi eldar i panna så har vi inget varmvatten ifall vi inte eldar. Hoppas ni försår, men ialla fall, vattentemperaturen stod på 40º, vilket innebär att det snart inte finns nå varmvatten kvar.
Jag hoppade in i duschen och skyndade mig som aldrig förr, hatar nämligen kallt vatten, måste ha det varmt.
Tog kanske 3 min, och jag kan meddela att jag aldrig duschar snabbare än 10min i vanliga fall om jag skyndar mig.
Gud så tjorvig jag är nu...

Sitter ialla fall här och huttrar nu, kallt som tusan är det ute. Och vi som nyss hade fått sommar, snart är det vinter...
Funderar på att börja blåsa håret, så det blir torrt nån gång...

Kommentarer
Din lilla naturtrogne vän

Det går 20 liter / min när du duschar så det kanske bara var bra för naturen de där då? ;)



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-08-05 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0