Soo super sexy..

Sitter här och kikar lite på tradera, men dom enda kläder som säljs är typ "Super sexy jeans" i strl xxxs och lägre skurna än normalt. Det värsta av allt är att folk faktiskt lägger bud på såna kläder?
Nej, då tittar jag hellre på killkläder, typ koftor och liknande, finns jättemkt snyggt faktiskt


tror jag ska köpa den här faktiskt, mena, den blir perfekt nu till vintern, varm och skön! -.-'


Nej, suck, jag håller mig till mina killkoftor från h&m...

Idag har jag varit med Anna, Camilla kom också förbi lite senare. Annas föräldrar bjöd oss på middag, hamburgare med potatisklyftor, och jag måste säga att det var dom godaste potatisklyftor jag nånsin ätit, med skalet kvar och vitlökssmak, mums.
Innan vi åt gick vi till konsum och köpte glass och nougatsås, så det åt vi också.

Kvällen = matupplevelse

eller nånting sånt, för allt jag åt var jättegott.
Nu ska jag väl gå och umgås med min pojkvän som håller på att dö av uttråkning, synd om stackarn, måste kanske ge honom nånting att äta..

Ha en god natt!( för kvällen är väl slut nu?)




Kommentarer
Stajn

jag har börjat skolan... de suger! :'(

Niclas har klippt sig... och jag tror det är fult! (har inte sett det själv än)..

Vart är väärlden påväg? varför klipper man sig om man ser ut som en gud -.-' tragiskt.



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-08-20 @ 15:35:41
Gustav

haha! asså fan va jag garva när jag såg den där tröjjan! xD



2008-08-22 @ 00:59:58

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0