The Crunchy nacho burger

hallojsan, kom nyss hem från skolan, så nu ligger jag här i sängen med min laptop.
Skolan gick väl bra tack som frågar, vi hade dock inte så många lektioner idag + att vi gör inte så mkt såhär i början av terminen.

Ja, vad ska jag göra idag då? Tänkte fara hem till daniel nu, saknar den lilla fisen massor, trots att jag var med han igårkväll. Lite synd att vi går så olika linjer, jag nv och han bf, för vi går i helt olika byggnader, men vet ni vad? Han ska få börja teknik i 2an ist! Fatta bra, då har vi lektioner på samma våning i samma byggnad!

Aja, nu ska jag vl fara så han inte får vänta ihjäl sig ..


HEJDÅ ! ;)

Ps, jag är sugen på en sån här nacho bugare från Max, den är fett god ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0