Jordgubbar och skalbaggar...

Hej och hallå!
Sitter här med min pojkvän och är överlycklig, gissa varför!?
JAG SKA INTE JOBBA NÅ MER!
Fatta skönt! Har gått och tänkt hela dagen idag: Åhh, tänk, det här är mina sista timmar för i sommar!
Just ja, och när jag väl hade slutat så ringde mamma och frågade ifall vi ville ha grillat, kan det bli bättre?!
Förlåt för dissen älskling, är överlycklig med dig också ;)

Så nu är jag jobbfri och magen är full av grillat....Bästa dagen ever ;)

Jag, Anna och Camilla ska fara till umeå och shoppa på fredag, måste nämligen fylla upp min garderob nu till hösten/vintern, lite koftor, jeans och annat. Piteå har inga kläder, och när dom väl får in nya så går alla runt med samma, gåode trist, så jag hoppas man hittar nånting unikt ;O

Jå, måste berätta om idag när jag Issan och Elsa (systrar) plockade jordgubbar i landet.. Iaf så står jag där och rotar i buskarna och hippsvipps kommer världens största skalbagge krypande!! Den var hur stor som helst, och i panik häller vi ur jordgubbarna ur bunken och fångar den, fråga mig inte varför, men jag skulle visa mamma och Daniel...
Mammas reaktion var roligast att se, tänk framför er en gravid tjockis som springer med armarna i luften och hoppar över en jordhög, tur att inte grannarna ser in genom häcken säger jag bara...
Kolla på äcklet som jag sen slängde långt som fasen ut i skogen.

Nu ska nog jag och min tjockis se film, mamma hade chips så vi blev rätt sugna på det också ;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0