Catfight

Hejhej, här sitter jag än en gång på min laptop och skriver...

Shoppingen i Umeå gick jättebra, köpte kläder för ungefär 1800, och massor av det var fynd.
Jag köpte 4 "koftor" varav två var stickade, massa med mys till hösten! Sen köpte jag även en väska på rea för 125spänn och ett par sneakers på rea för 225:-, bilder på allt lägger jag ut sen, orkar inte ta kort på det nu, +att jag behöver min systers kamera eftersom min egen är omöjlig att ta spegel-kort med. aja, det får bli imorgon.

Camilla köpte MIN drömväska igår, en stor skinnväska med breda "handtag", har velat ha en sån hur länge som helst, och sen när vi går in på Bianco footwear så hittade Camilla den före mig. Vi har nämligen kommit på ett nytt system när vi går på stan eftersom vi har nästan exakt samma stil. Den som först hittar det, får köpa det. Fett störande, men hon har lovat mig att jag ska få låna den nån gång, och om hon nån gång blir less på den ska jag få köpa den.

Rätt fånigt kanske ni tycker, men vi fastnar för samma kläder hela tiden, så då har det som blivit så av sig själv.

EX:
"jag och Camilla går in i en butik"
Jag- DEN SKA JAG HA! (pekar på nått plagg och springer mot det)
Camilla- Nej, den ville ju jag ha, jag såg den före dig! (springer och tränger sig fram framför mig)
Jag- Nej, jag såg den först!
Camilla- Nej, men jag såg den igenom föstret!
Jag- Men jag sa det först!

Osv, vi kan hålla på i evigheter, precis som små barn är vi. Usch, konstigt att vi står ut med varandra, vi måste ha sett rätt roliga ut i andras ögon, som att vi bråkar på riktigt, men vi skrattar alltid åt det efteråt som tur är.

Nu är min pojke less på att jag sitter och bloggar, så jag lär väl vara social nu :P
Vi ska snart på bio med hela gänget, 8 st blir vi, så jag lär väl klä på mig också.
Ha en trevlig kväll, det ska iaf jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0