Hårproblem

Jag tänkte gå upp tidigt idag, kring 9 ungefär. Tanken var att jag skulle fara in till stan vid 10 och boka in en klipptid hos drop-in frisören. Men jag får göra det imorgon istället, för när klockan var runt 10 låg jag länge och kollade på klockan innan jag bestämde mig för att fortsätta sova.
Börjar dock 9 imorgon, men jag ska fråga min chef ifall jag får gå iväg en snabbis för att boka klipptiden. Jag slutar kring 4, så om det går att få en tid då.
Vet dock inte hur jag vill klippa mig, vill ha kvar längden men samtidigt få en snygg frilla, lite frän sådär. Luggen har jag dock mest bekymmer med, vetefasen hur jag vill ha den.


Jag vill ha luggen typ såhär (1) och frillan typ såhär (2) fast nu har jag längre...
          
Fast samtidigt vill jag ha det såhär, fast längre....


Såhär vill jag också ha det (såhär såg det ut innan frissan klippte av mig hela håret....)

Ni förstår att jag har ångest, men nu har ni i alla fall sett mig brunett, svarthårig och blond....
Gud, det har jag inte ens tänkt på, jag har varit blond:O Tycker dock det var en ganska fin blondfärg om jag får säga det själv :)

Vad tycker ni ?
Hur ska jag klippa det? vad ska jag satsa påför färg, ska jag färga det lite mörkare, eller göra ljusare slingor?
Jag är i stort behov av hjälp ...

Kommentarer
Jenny

Klipp som du hade då det var svart men behåll din färg ?: )



2008-08-04 @ 18:21:12
the best one ever in your life.

Jag tycker som jenny att de ska vara klippt som då de var svart.. dock tycker jag du var fint svart så ja skiter i om du behåller brunfärgen eller gör de svart!



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-08-05 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0