Köra bil

Nu ska Caroline köra bil åter igen, eller inte än men om 30 mins kanske.
Åhh, det är så kul! Men jag kommer säkert hinna bli less på det innan jag tagit körkortet.

Aja, nu ska jag gå och tjata på pappa att vi ska fara snart, han sitter och spelar hockeyspel med mina systrar.



Nu har jag kört bil! Skitakul var det, backade och allt ;) Tycker det är rätt bra för att vara andra gången jag sitter framför ratten.
Hahaha, vi körde på nån sån här grusväg i ingenstans, och vet ni vad jag gör?
Pappa säger åt mig att vi ska vända, så jag ska leta upp nån stans att göra det.
Då ser jag en liten grusplätt intill vägen, vad gör jag då? Typ tvärbromsar, och sen säger pappa, du kan ju kanske inte tvärbromsa när du har en bil bakom dig. Då hade jag haft en bil som körde bakom mig utan att jag hade sett det. Hahaha, jaa, tur att jag hade övningskörningsskylten på.
Aja, shit happens, måste öva mer innan jag får in allt.

Nu ska jag fara till Daniel. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0