Skoltrött andra dagen?

Shit, nej nu måste jag bli bättre på att uppdatera, känns som att jag inte gjort det på evigheter.

Skolan har börjat, kanske mer trist än vad jag väntat mig, är rätt skoltrött men jag hoppas det går över.
I går fick jag värsta chocken när jag kom till skolan.
Våran mentor hade sagt att vi skulle gå på dom vanliga lektionerna men att vi inte skulle göra speciellt mkt, jo tjenare.
"Jag hade tänkt att dela ut matteböckerna nu, sen ska ni få planeringen för året och så ska vi gå igenom kriterierna för matte A"
Ehh, jaha? där sitter vi som frågetecken, ska vi inte lära känna varandra?
"Sen kan ni ju slå upp matteböckerna och börja räkna så vi kommer igång såhär efter sommarlovet"
WOOOT?! Vi hade ju inte ens lärt känna varandra i klassen, och alla andra linjer börjar med sitt schema på torsdag.

Inte så att man har klassdagar dom 3 första dagarna så alla lär känna alla. Nejdå, vi ska börja på en gång, vi skiter i om ni kan varandras namn.
Aja, vi fick böckerna och skåpen idag ialla fall, hur skönt som helst, för nu slipper jag konka runt på min tunga väska med alla grejer.

Jag är jättetrött också så jag är på lite dåligt humör, hade tänkt sova ett litet tag bara annars kommer jag inte orka imorgon med tanke på att vi har vanliga lektioner.

Uppdaterar mer under dagen, det kan ni räkna med ;)

Kommentarer
Gustav

de var typ samma på samhälls :(



2008-08-27 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0