Vars är mina pengar?

Holy shit, var in på banken nyss och skulle kolla om jag fått min lön. Tyvärr så hade jag inte det men jag blev väldigt chockad när jag såg hur lite pengar jag hade, enligt min uträkning skulle jag ha 1200 kr kvar när jag kom hem från shoppingen i Umeå, efter det så har jag köpt för kanske, 300 kr, minst 900 spänn skulle jag ha kvar isåfall, men vad hade jag? 200kr! fattar ni!? 200 sketna kronor! Omg, och kontoutdragen var helt konstiga, datumen är helt fel, står tex att jag har varit på H&m i Piteå samma dag som jag var i umeå och shoppade, fast jag egentligen var där dagen innan.
Jäkla swedbank...
Jäkla chef vars revisor inte gett mig lön..
Jäkla ekonomi, jag hatar pengar..

Nu ska jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0