12 december

Dagen är fredag vilket innebär, för mig, jobb och sen idolfinal!

Det känns som att veckorna på nått sått går så fort, måndag och tisdag är fruktansvärt jobbiga, men resten av dagarna går hur fort som helst och sen är det helt plötsligt helg!

Det pissnöar ute, om man kan kalla det så, blöt snö kanske man annars säger. Mitt hår är genomblött från den lilla promenaden mellan skolan och Daniels lägenhet. Trist.
Nu ska jag i alla fall steka mig lite köttbullar sen ska jag och jobba, måste in och köpa ett par skor också.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Anonym

Bli medlem du också på - http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=166185 - Jättelätt att vinna presentkort på kicks! Bara att samla poäng. Helt gratis!



2008-12-13 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0