En sjuk Carro

Ligger här i min säng, har legat här konstant sen igårkväll..
Igår på skolan hade jag sån extrem mensvärk, hoppas verkligen p-pillerna kommer hjälpa lite mot det ialla fall.
Hade så ont att jag var tvungen springa på toan och spy, ursäkta men fyfan vad jag hatar mens!
Den som kom på att tjejer ska ha mens, okej, det har väl sina fördelar. Men den som kom på mensvärk borde dödas och bli begraven... x-antal gånger!

Har spytt hela natten, så jag undrar om jag åkt på magsjuka också... typiskt.
Åt nyss för första gången sen igårkväll, köttfärssås och spagetti, skönt att få lite mat i magen, undrar hur mycket jag gått ner nu på 2 dagar, ser ut som ett benrangel känns det som, haha :P
Nej det är tur man äter mycket under jul så jag går upp i vikt igen, vill inte bli smalare..

Samtidigt känns det inte som att jag har magsjuka, med tanke på att jag har aptit.
Var fett sugen på ett skrovmål när jag vaknade i morse.
Det är det som är så konstigt eftersom när jag annars haft det så har jag börjat må illa bara jag tänkte på mat.
Aja, hoppas det går över i alla fall, det blir till att fortsätta missbruka Cola och handsprit :P

Kommentarer
hottie!

Hoppas det blir bättre vännen! <3



Blogg: http://idaasundqvist.blogg.se/
2008-12-17 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0