I väntan på historian..

Halloj
Sitter här i skolans datasal och väntar på att historian ska börja.
Vi har ingen idrott idag, så vi slutar nån gång mellan 1 och 2 istället för halv 4, känns skönt.
Kunde inte somna igår jag låg vaken jättelänge, tror det var för att jag var hungrig, för jag höll seriöst på att svälta ihjäl.

Åt frukost kring 10 igår innan jobbet, och åt middag kring 6 när jag kom hem. 8 timmar utan mat!
Jag som annars brukar äta med 3 timmars mellanrum. Usch..
Det är inte så att jag inte vill äta, utan det var så fruktansvärt mycket folk igår att jag inte kunde lämna henne ensam.
Egentligen är det ju hennes problem, hon kan ju ha fler som jobbar, men ändå.

Nu ska jag ta och gå till min lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0