Julstämning i bloggen

Lite mysigt med snöflingor, eller hur? ;)

Det är klart att man ska bli sjuk nu också.
När jag kom hem från skolan igår var jag helt slut, fick gå och lägga mig direkt. När jag vaknade konstaterade Daniel att jag hade feber, typiskt. Det var väl inte det smartaste av mig att vara med på idrotten...
Tog en ipren innan jag gick och la mig, och det blev väl bättre för stunden, men när jag vaknade hade jag huvudvärk och ont i halsen, så jag stannade hemma.
Tror det var ett smart drag av mig, med tanke på att jag kommer orka vara på skolan resten av veckan nu när jag har vilat en dag. Vill inte missa nånting, för vi gör så pass mycket på lektionerna.

Så idag har det inte hänt allt för mycket, vaknade kring halv 2, gjorde mig korv och pasta sen gick jag och la mig igen.
Helt otroligt hur mycket man kan sova när man är sjuk egentligen, gick och la mig tidigt igår men ändå sov jag så pass länge.
Ikväll har jag legat i sängen och lagt patiens, gick inte allt för bra men tillslut klarade jag det!

Nu sitter jag och äter saffranssnäckor från 7 eleven, fruktansvärt goda måste jag tala om!
Fick dom nybakta och allt!
Nu ska jag tillbaka till pluggandet, fösöker knåpa ihop fakta om kräldjur, går inte framåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0