Söndag

Känns fruktansvärt jobbigt att det är skola imorgon, har jobbat hela helgen så det känns inte som att jag har haft helg..
En positiv sak är dock att jag tjänat ungefär 1200 spänn.
Då är det värt att "slösa" bort lediga timmar!

Igår var jag med tjejorna efter jobbet, vi for på Nodo,  fikade och hade det jättemysigt!
Efter det for vi hem till Anna, det var tänkt att vi skulle se på SATC men det slutade med att vi låg i sängen och pratade om allt och inget. Det är så härligt att umgås när vi är alla fyra, för oftast är det nån av oss som har annat för sig.
- Vi måste göra det oftare brudar!

Nu ska jag slänga mig i duschen,
har inte duschat på jättelänge känns det som, har haft så mycket utslag på kroppen att jag inte vågat duscha pga att det blir 1000 gånger värre då. Ibland när jag vaknar efter jag duschat är det blodfläckar över hela sängen för att jag kliat upp huden, så då väljer jag att skippa det många gånger, tvättar bara håret. Klart att jag duschar efter gympan och när jag behöver det, men inte i onödan om ni förstår.
Kortison och liknande hjälper inte, så jag ska ringa in till vårdcentralen och förhoppningsvis få en tid hos en hudläkare samt ljusbehandling, jag håller tummarna!

Däremot tror jag att jag får alla dessa utslag för att jag är allergisk mot möglet som är i skolan. Mamma sa nånting om att jag varit positiv mot det när vi gjorde ett pricktest när jag var mindre. Därför hoppas jag också att jag får göra ett nytt pricktest för mitt blovprov visade endast på björkpollen.

Kommentarer
göteborgarn

då kan jag meddela att anticimex jobbar på mögel-problemen xD farsan har ty inspekterat alla rum på backa och det är tydligen vattenskadod i vissa väggar också :o



Blogg: http://weisslund.blogg.se/
2008-12-16 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0