FF !

Min vecka/helg utan päron har härmed startat, vinkade nyss hejdå.
Wiiihiii, fatta skönt att få vara Ensam hela veckan ut, jag är ju ledig också, det kan inte blir bätte, eller jo, om min mensvärk kunde fara bort skulle allt vara Perfekt!

Känner mig såååå självständig, jag kan elda i pannan själv, tvätta, diska, städa, laga mat, jaaa allt. Sen ifall jag skulle behöva hjälp har jag min granne som kan komma över och hjälpa mig.  Men gud, vad ska jag äta till middag?:S Jag tror det blir att göra korv i sweet & sour sås och ris. MUMS.

Nu mina vänner ska jag lägga mig i solen, helt själv, blir lite brun och så, sen ska jag väl ta och göra mig nå lunch, själv....
nej, tänk om jag börjar känna mig ensam? Jag har aldrig varit själv hemma så här länge, mina föräldrar har vägrat att lämna mig själv, men nu är det 5 dagar... Jaja, jag hoppas jag överlever.

Ha en bra dag !

Kommentarer
JESSICA

fin header :)



Blogg: http://jessssiiicaa.blogg.se/
2008-07-30 @ 12:59:41

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0