Goddag kanske man ska säga

Min "gå upp klockan 10 grej" funkade inte så bra kanske. MEN, jag blev ofrivilligt väckt klockan 9 av min chef.... ÅHH, vad arg jag blev alltså, man ringer väl ändå inte klockan 9 till nån som är ledig ? Tro mig, hon var inte den enda som ringde klockan 9. Nej, hemtelefonen ringde också. Jag vet inte hur folk tänker, men om nån inte svarar efter sisådär, 10 signaler, lägger man inte på då ? Nej, såklart inte, man fortsätter ringa femtioelva gånger extra, bara för att nån kanske svarar. Inte fasen hade jag tänkt gå upp och svara, jag sov ju? Sen kan man väl försöka ringa igen, om nån timme eller så, nejnejnej, det går inte heller, utan man ringer IGEN, direkt efter man lagt på, jag låg fortfarande och sov, kärring.... (det var en kvinna, kollade numret sen på hitta.se)

Jag blev så arg, jag som längtat efter att få vakna av mig själv eftersom jag varje dag annars blir väckt av skrikande ungar.

Så nu vet ni, man ringer inte till nån på hemtelefonen före klockan 10 på morgon eller efter klockan halv 10 på kvällarna. Då får man ringa på mobilen ist, även där efter klockan 10 på morgonen men desto senare på kvällarna. punkt slut.

Tack kära blogg för att jag får skriva av mig lite...

Nu ska jag väl ta och äta frukost, klä på mig och fara in till stan... min chef ville gå igenom schemat..

Hoppas ni har haft en bättre morgon än jag, vaknade definitivt på fel sida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0