Godmorgon fredag!

Godmorgon!
Igår jobbade jag som sagt, fick även leka florist för att min chef tycker jag är så kreativ, ehrmmm..  Dock så måste jag säga att jag inte gillade blommorna, ser så "höst" ut. Men jag kan skylla på att det inte  var jag som köpte blommorna, jag bara stoppa dom i vaser.
Just ja, och sen blev jag jättebrun igår! Har fått värsta bikini-linjerna, inte så snyggt kanske, men jag är jätteglad ändå!

Senare på kvällen efter jag slutat jobba for jag och Stina på bio och såg SATC, åhhhh underbart jäkla bra film alltså, ena sekunden satt man och skrattade, andra satt man och grät. SE DEN!

Nää, nu ska jag ta och göra mig iordning för jobbet, känns så skönt nu när man är brun i ansiktet, man slipper använda en massa foundation och skit.

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0