Godmorgon/dag mina sköna

Idag är en ny dag för er som inte visste eller var osäkra. Och vet ni vad? Jag har fått min lön idag, så nu blir det shopping med camilla på stan, wiiihooo ;) Det var dock mindre än vad jag trodde det skulle vara, så jag ska fråga min chef om jag kan få tillbaka pappret där jag skrivit alla timmar jag jobbat.
Just ja, som lovat tidigare skulle jag ju börja samla på kvitton, men jag kom på en bättre idé, det är ju bara kolla på den här listan som finns på internet. Just min lista bestod av 90% ICA KVANTUM PITE, så, där har ni mina vänner, kvantum är min stora bov, och jag bor nästan där. Men nu ska jag sluta upp med det, nu har jag fått min lön och alla är glada, alla utom kvantum, för jag ska sluta handla lika mycket hos er. Synd..

Ialla fall, solen skiner så det blir nog en snabbis på stan bara, sen när jag kommer hem ska jag  lägga mig i solen och få lite färg. Måste ialla fall sola ryggen, för så här ser jag ut just nu, brun på framsidan och vit på baksidan. Fint !

Aja, nu ska jag fara

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0