Gratisbio.se


Sitter och är helt beroende av att skrapa ihop gratis poäng på Gratisbio.se.
Man samlar ihop poäng genom att tex. besöka olika hemsidor. tror jag varit in på 50 st snart xD
Man får också poäng om man är med och deltar i tävlingar/registrerar sig på olika sidor, eller helt enkelt beställer varor från olika företag. Jag håller mig tills vidare till gratiskickandet ;)

Jo just ja, man vinner ju saker också.
När man är uppe i 400p, så skickar dom hem en bio-check.
Men man kan även byta ut den mot presentkort på olika butiker. (dock så måste man ha liiite mer poäng då)
  • 300:- (1000p)
  • 500:- (1500p)
  • 700:- (2000p)
Ändå, för lite klickande ;)

Nu såg jag att man kan få presentkort på mitt jobb, Wayne's Coffee, kanske jag ska ta? Eller inte ... Funderar mer på H&M.

Aja, gå in HÄR för att bli medlem du också, ganska kul att få gratis saker ;)



Kommentarer
IzzaPissa

Hej !

Hur gör du för att få gratis klickande ? :S



Blogg: http://izzapissa.blogg.se/
2008-07-13 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0