IDAG ÄR IDAG !

Idag är måndag viket innebär...... Min början på en hälsosammare vardag.
Jag tyckte det skulle vara en bra början att städa ur garderoben t.ex. Det är väl hälsosamt?
Nejdå, men lite uppfriskning skadar inte, bara jag får min lön så ska jag köpa lite nya kläder också. Gud, jag har aldrig varit så här fattig på jättelänge, och det konstiga är, vars tar pengarna vägen? Inga nya kläder, inga nya grejer, ingenting! Jag Äter upp mina pengar, köper mat, godis, fika, och jag vet Om det.

Ska börja spara på mina kvitton nu och se vars dom verkligen tar vägen, ska gå till botten med det här, för jag är fattiiiiig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Är det här onormalt, eller ser de ut så här hos dom flesta tjejer idag?

 

 


Men titta så fin min garderob blev! (ni skulle sett hur den såg ut tidigare...)

 


Kommentarer
Olivia

Haha, det ser värre ut hos moi xD



Blogg: http://lucesolare.blogg.se/
2008-07-14 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0