Lördag - Klasspartay

Hej och hallå.
 Känner att det var ett tag sen jag var inne på bloggen och skrev, men det kan ha och göra med att jag stiger upp på morgonen, far och jobbar, kommer hem och är trött som fasen, sen far jag och ser SATC hos nån kompis och efter det sover jag, och så har det varit i cirkus en vecka nu.
Iallafall, har som sagt jobbat hela veckan, så det har inte hänt speciellt mycket. Jå, måste berätta om vad jag hittade i morse. Jag skulle då gå till vårat förråd och hämta lite grejer, och när jag gick tillbaka hittade jag en liten död fågelunge på marken, den var helt rosa och pytteliten. Åhhh, stackars lilla pippi, den var så söt. Och det var det enda som hänt idag, intressant va xD

Ikväll blir det klassfest med gamla klassen, åhh det känns så dumt att säga "gamla" för det känns som att jag kommer gå i den klassen till hösten också, men tyvärr, gud vad jag kommer sakna alla! Får väl hoppas att jag hamnar i en bra klass till hösten också, kan va bra eftersom jag ska gå med dom i 3år.
Iallafall, klassfest då. Vi ska vara på Gustav tha man's stuga och ha det trevligt, förhoppningsvis ska vi spela volleyboll. Man kanske tar sig ett dopp också, jag har inte ens tagit "årets första dopp" än, och det är snart augusti! Det är ju hemskt, vi har aldrig haft en så här dålig sommar. För 3år sen kunde man fara till stranden varje dag, nu är det sol max 1 gång i veckan, eller aa, det är sol fram till 1, sen blir det molnigt.
Hoppas vi får en kul kväll, och det ska bli roligt att träffa alla igen!

Nu ska jag ta och göra mig färdig, hade tänkt låna en kjol av Anna, men ska se om jag hittar nå jeans jag kan ha ist, det är ändå ganska kallt.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0