Min kropp efterlyser träning

Solen har nästan slutat värma, jag har fått minimal färg, legat på mage hela dagen, så jag hoppas ryggen blivit något brunare ialla fall, helt kritvit är jag på baksidan.
Jag kan som inte ligga still för länge utan att bli rastlös, måste göra nånting helt enkelt, jag tror större delen av dagen har jag faktiskt varit inomhus, gjorde mig lunch och efter det plockade jag ur diskmaskinen.

Daniel skickade också nå länkar från nån sida där man kunde beställa kläder, så då satt jag framför datorn ett tag.
Jaja, hoppas vädret blir bra imorgon också, då ska jag jäklat Pressa!
Ska även ta och börja stiga upp lite tidigare om dagarna, kring 10, inte senare. "Få se hur det går med det miss morgontrött"  Jag ÄLSKAR nämligen att sova, gud finns inget bättre, eller jo klart det finns, äta mat är också en syssla jag gillar stenhårt.

Jag har börjat fundera, jag har turen med mig att jag inte kan bli tjock (inte för tillfället ialla fall), så jag kan äta i stort sett vad som helst utan att det syns på mig, eller okej, min hy kanske inte är den bästa...
MEN till min fundering, undra hur jag skulle se ut ifall allt jag åt helt plötsligt började lagras i mig. ojojoj... Måste låta som världens bimbo nu, men det är inte min mening. Jag vill faktiskt gå Upp i vikt, men det går inte, tyvärr.
Måste verkligen börja träna igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0