Okej?

"Postat av: bjorn
Det var skillnad på 1600 och 1800-talens kvinnor och de bortskämda fittluder som finns idag Det blir värre å värre Vem vill bidra till skattepengar, anställningar eller jobb åt detta patrask?"


Och då måste jag fråga, vadfan menar du med det? Jag bidrar ju för det första själv med skattepengar, sen jobbar jag 10 timmar utan rast vissa gånger, du har förmodligen läst ETT enda inlägg på min blogg, och sett bilderna från PDOL, och du säger att jag är ett fittluder? Ursäkta mig men är man ett luder för att man har en rosa hatt på sig? Vad har du för nedvärderande syn på kvinnor egentligen?
Jag har ett jobb för att min chef tycker att jag är duktig på just det jag gör, annars hade hon väl inte anställt mig, det är inget sommarjobb, utan jag är heltidsanställd nu över sommarn, och extraanställd under skoltid.
Ta förfasen och skärp dig, du känner inte mig och har förmodligen heller aldrig träffat mig, lär dig att inte ha förutfattade meningar!


Kommentarer
sexyboydanny

MITT LUDER FFS! (;



2008-07-28 @ 22:48:21
Jen

What the f*ck!

Denna människa har skrivit precis samma sak på min!

Skumt...

Något miffo som inte har ett bättre liv än att jävlas med folk.

Sorgligt och patetiskt...

Mvh Jen



Blogg: http://pansky.blogg.se/
2008-07-29 @ 01:27:36

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0