PDOL - fredag

Lyckad kväll må jag säga.
Kvällen började hemma hos Stina där vi lyssnade på musik och taggade allmänt inför kvällen.
Kring halv 9 cyklade vi allihopa in till stan och parkerade på den extremt bra cykelparkeringen, som förövrigt var bevakad.
Smart som jag är tog jag med handväskan, vad tänkte jag egentligen med? Att gå runt med en handväska på en festival, en väska som inte ens hade dragkedja. Ärta jag är. Så då började mitt försök till att ta mig ut ur området för att kunna gå med min väska till pappa på campingen, nejnej, "Utgång = hemgång" MEN, Carro har kontakter ;) Så jag lyckades ta mig ut ändå, wiiho, väsklös och lycklig.


När jag kom tillbaka så strosade vi runt lite innan vi gick och såg Mange Schmit (stavade jag rätt nu?) Jag kunde inte en enda låt, så då gick vi och ställde oss vid stora scen där Håkan skulle vara en halvtimme senare. Inte ett smart drag av oss, eller okej, Stina var överlycklig över att få se sin stora idol, men, att stå i stort sett längst fram är inte en sån smart idé. Vi blev knuffade på, trampade på och slagna på, och det värsta av allt, en berlock till mitt Tomas Sabo armband for bort ! 400 spänn helt borta, och jag märkte inte det förrän vi skulle hem. FAN!
Jag tappade ett till armband också, men det gjorde inte så mycket med tanke på att det kostade 20spänn på marknaden.


Shit, nu orkar jag inte skriva nå mer om kvällen, den var roligt helt enkelt, om man bortser från mitt armband..

Jag glömde kameran hemma hos Stina, så jag har inte tagit nå bilder förutom med min mobil.

JUST JA! Vi träffade Sickan, ni vet han från lilla jönsson ligan! Det var han, på Riktigt!

Sickan!


Den här fina blomman var det jag tappade :(

Kommentarer
STAJNA

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAN :D

Och jag har dina bilder ;) på min dator (a) och på din kamera.



Blogg: http://stinabergdal.blogg.se/
2008-07-26 @ 14:12:36
johanna

ja kände han före er ;) moha ville bara skryta! ;)



2008-07-26 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0