Skrivkramp

Kan man ha skrivkramp? Eller är det bara brist på fantasi?
De senaste dagarna har jag inte haft nånting att skriva om, vilket kanske förklarar min dåliga updatering.
Vet inte om det är för att jag är så glad nu, eller för att jag inte alls gör så speciellt mycket om dagarna.

Jag är glad, för min älskade Daniel ska flytta upp nu i augusti!


Det är..... 22 dagar kvar tills han får flytta in i lägenheten, och då ska vi  tälta*, på golvet.

* Det finns ingen säng, därför ska vi sova på madrasser, vilket påminner mig om tältning.


Och älskling, vi ska köra till haparanda! Eller rättare sagt, Du ska köra oss, mig och dig till haparanda, för vi ska på IKEA.

Det här inlägget får hamna i "kärlek"
För jag är himla kääääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
E-post    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0